Počet záznamů: 1  

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

  1. Lošťáková, Hana, 1953-

    Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu / Hana Lošťáková a kolektiv. -- První vydání. -- Praha : Grada Publishing, 2017. -- 310 stran : ilustrace, grafy ; 24 cm. -- (Expert). -- Obsahuje bibliografii a rejstřík. -- Abstrakt: Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu – jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Publikace je inspirací ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích. -- České a anglické resumé. -- ISBN : 978-80-271-0419-2 (brožováno) : Kč 399.00.

    průmyslový marketing * řízení vztahů se zákazníky * kolektivní monografie
    658.849.2 * 005.346 * (048.8:082)
    658 - Řízení a správa podniku


Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.