Počet záznamů: 1  

Nová strategie modrého oceánu

  1. Kim, W. Chan

    Nová strategie modrého oceánu : pět kroků jak se posunout do modrého oceánu, vyhnout se konkurenci a zajistit si tak ziskový růst / W. Chan Kim, Renée Mauborgneová ; překlad: Petr Somogyi. -- V nakladatelství Management Press vydání 1. -- Praha : Management Press, 2018. -- 264 stran : ilustrace ; 23 cm. -- (Knihovna světového managementu). -- Přeloženo z angličtiny?. -- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík. -- Abstrakt: Nezáleží na tom, jestli pusobíte v malém start-upu, který se potýká s nedostatkem finančních prostředků, v neziskové organizaci nebo ve velké a zavedené firmě plné byrokratických prekážek. Kniha ukáže úplne každému, jak se vymanit z rudých oceánů nekonečného soupeření a jak se posunout do modrých oceánu nevyužitého tržního prostoru a prudkého růstu. -- ISBN : 978-80-7261-547-6 (brožováno) : Kč 399.00.
    I. Mauborgne, Renée II. Somogyi, Petr


    segmentace trhu * strategický management * inovace * konkurenceschopnost * monografie
    339.138.017 * 005.21 * 330.341.1 * 005.332.4 * (048.8)
    005 - Management. Řízení


Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.