Počet záznamů: 1
Nová strategie modrého oceánu
- Kim, W. Chan
Nová strategie modrého oceánu : pět kroků jak se posunout do modrého oceánu, vyhnout se konkurenci a zajistit si tak ziskový růst / W. Chan Kim, Renée Mauborgneová ; překlad: Petr Somogyi. -- V nakladatelství Management Press vydání 1. -- Praha : Management Press, 2018. -- 264 stran : ilustrace ; 23 cm. -- (Knihovna světového managementu). -- Přeloženo z angličtiny?. -- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík. -- Abstrakt: Nezáleží na tom, jestli pusobíte v malém start-upu, který se potýká s nedostatkem finančních prostředků, v neziskové organizaci nebo ve velké a zavedené firmě plné byrokratických prekážek. Kniha ukáže úplne každému, jak se vymanit z rudých oceánů nekonečného soupeření a jak se posunout do modrých oceánu nevyužitého tržního prostoru a prudkého růstu. -- ISBN : 978-80-7261-547-6 (brožováno) : Kč 399.00.
I. Mauborgne, Renée II. Somogyi, Petr
segmentace trhu * strategický management * inovace * konkurenceschopnost * monografie
339.138.017 * 005.21 * 330.341.1 * 005.332.4 * (048.8)
005 - Management. Řízení
Počet záznamů: 1