Počet záznamů: 1  

Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách

  1. Viktorin, Jan

    Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách / Jan Viktorin. -- Vydání první. -- Opava : Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, Ústav pedagogických a psychologických věd, 2020. -- 137 stran : barevné ilustrace ; 25 cm. -- 100 výtisků. -- Obsahuje bibliografii a rejstříky. -- České a anglické resumé. -- ISBN : 978-80-7510-424-3 (brožováno) : neprodejné.

    speciální pedagogika * děti s mentálním postižením * specifické poruchy učení * speciální vzdělávací potřeby * motorické schopnosti * základní školy - Česko * pedagogický výzkum - Česko * monografie
    376 * 316.344.6-056.36-053.2 * 616.89-008.43 * 37.04 * 796.012.1 * 373.3 * 37.012 * (048.8)
    376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob


Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.