Počet záznamů: 1  

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

  1. Autor Lošťáková, Hana, 1953- (Autor)
    NázevNástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu / Hana Lošťáková a kolektiv
    VydáníPrvní vydání
    Nakl.údajePraha : Grada Publishing, 2017
    Fyz.popis310 stran : ilustrace, grafy ; 24 cm
    ISBN978-80-271-0419-2 Kč 399.00
    EdiceExpert
    Edice/záhl. Expert (Grada)
    PoznámkyObsahuje bibliografii a rejstřík
    Poznámka o jazykuČeské a anglické resumé
    Předmět.hesla průmyslový marketing * řízení vztahů se zákazníky
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.849.2 * 005.346 * (048.8:082)
    AnotaceZkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu – jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Publikace je inspirací ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 358201Půjčovna literaturymístní sklad
    Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.