Košík

  Odznačit vybrané:   0
  1. Co funguje ve třídě? : most mezi výzkumem a praxí / Carl Hendrick a Robin Macpherson ; z anglického originálu What does this look like in the classroom? Bridging the gap between research and practice ... přeložila Pavla Le Roch .  Praha :  Euromedia Group,  2019  230 stran   [1, z toho volných 1]
    Co funguje ve třídě?
  2. České vězeňstvíRoč. 7 č. 1-4 1999 .  Praha :  Vězeňská služba České republiky,  1999 .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Souborný záznam
    časopis
  3. Ekologická stabilita / Igor Míchal ; fot. Rudolf Janda ...[et al.] .  Brno :  Veronica,  1992 .  243 s., obr. příl.   [1, z toho volných 1]
    Ekologická stabilita
  4. Eleanor se má vážně skvěle / Gail Honeymanová ; přeložila Olga Bártová .  V Praze :  Plus,  2017  342 stran   [3, z toho volných 1]
    Eleanor se má vážně skvěle
  5.  

    Kamelot : zpravodaj města Mnichovo HradištěČ. duben 2017 .  Mnichovo Hradiště :  Město Mnichovo Hradiště,  2017  
    Souborný záznam : Kamelot
    Svázaný ročník
    časopis
  6. Krámek s hedvábím / Dinah Jefferies .  [Praha] :  [Knihovna a tiskárna pro nevidomé K. E. Macana],  [2022]  2 audiodisky (13 hod., 21 min.)   [1, z toho volných 1]
    zvukový dokument
  7. Překvapivé dědictví / Susanna Craig ; z anglického originálu Who's that earl ... přeložila Magda Cindričová .  Ostrava :  Oldag,  2021  270 stran   [4, z toho volných 0]
    Překvapivé dědictví
  8. Responzivní výuka : kognitivní vědy a formativní hodnocení v praxi / Harry Fletcher-Wood ; z anglického originálu Responsive teaching ... přeložila Miroslava Kopicová .  Praha :  Euromedia Group,  2021  170 stran   [2, z toho volných 0]
    Responzivní výuka
  9. Severní expres : týdeník pro občany Šluknovského výběžku a ČRRoč. 1 č. 5 2001 .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Souborný záznam
    časopis
  10. Sloup se sochou Panny Marie / František Sýkora .  Činěveský zpravodaj.Č. 6 (2013), s. 5-6.  
    článek

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.