Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 39  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kl_us_auth p0071065^"
  1. Moji učitelé geometrie / Zbyněk Nádeník ; editoři: Jindřich Bečvář, Martina Bečvářová .  Praha :  Matfyzpress,  2011 .  291 s.   [1, z toho volných 1]
    Moji učitelé geometrie
  2. The Mathematical Legacy / Eduard Čech ; Ed. Miroslav Katějov, Petr Simon .  Praha :  Academia,  1993 .  441 s.   [1, z toho volných 1]
    The Mathematical Legacy
  3. Bodové množiny / Eduard Čech .  Praha :  Academia,  1974 .  284 s.  
    Bodové množiny
  4. Topological spaces / Eduard Čech ; revised by Zdeněk Frolík and Miroslav Katětov .  Prague :  Academia,  1966 .  893 s.  
    Topological spaces
  5. Bodové množiny : vysokoškolská příručka / Eduard Čech .  Praha :  Academia,  1966 .  284 s.   [1, z toho volných 1]
    kniha
  6. Topologické prostory : s dodatky : konstrukce některých význačných topologických prostorů - Plně normální prostory / Eduard Čech ; Josef Novák ; Miroslav Katětov .  Praha :  Československá akademie věd,  1959 .  524 s.  
    Topologické prostory
  7. Matematické, fysikální a chemické tabulky pro sedmý a osmý postupný ročník / zpracoval Eduard Čech, Alois, Hlavička, Karel Hruša, Jan Pospíšil, Miroslav Špaček a Josef Trtílek .  Praha :  Státní pedagogické nakladatelství,  1957  63 stran  
    Matematické, fysikální a chemické tabulky pro sedmý a osmý postupný ročník
  8. Matematické, fysikální a chemické tabulky pro sedmý a osmý postupný ročník / Zprac. Eduard Čech, Alois Hlavička, Karel Hruša, Jan Pospíšil, Miroslav Špaček a Josef Trtílek .  Praha :  SPN,  1956 .  63, [1] s.  
    Matematické, fysikální a chemické tabulky pro sedmý a osmý postupný ročník
  9. Čísla a početní výkony / Eduard Čech .  Praha :  Státní nakladatelství technické literatury,  1954 .  246 s.  
    Čísla a početní výkony
  10. Čísla a početní výkony / Eduard Čech .  Praha :  SNTL,  1954 .  246 s.   [1, z toho volných 1]
    kniha

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.