Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 8  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kl_us_auth 0240970^"
  1. The power of communication and the gallery / Jitka Černá, Miriam Margala, Jana Boučková, Olga Trčková .  Prague :  Ekopress,  2017  313 stran   [1, z toho volných 1]
    The power of communication and the gallery
  2. Marketingové řízení divadel : jak vnímají návštěvníci divadlo? Jak vnímá divadlo návštěvníky? / Petr Dostál, Jitka Černá a kolektiv .  Praha :  Melandrium,  2015  229 stran   [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    Marketingové řízení divadel
  3. Marketingové řízení památkových objektů / Petr Dostál, Jitka Černá a kolektiv .  Praha :  Ekopress ,  2014 .  195 s.   [1, z toho volných 1]
    Marketingové řízení památkových objektů
  4. Komunikační potenciál malé galerie, Galerie Rampa / [autoři textů Klára Bartášková ... et al. ; editorky Jitka Černá ... et al.] .  Ústí nad Labem :  Fakulta umění a designu Univerzity Jana Evangelisty Purkyně,  c2012 .  [55] s.   [1, z toho volných 1]
    Komunikační potenciál malé galerie, Galerie Rampa
  5. Vstup do kurátorství cestou alternativní výtvarné scény / kolektiv autorů Jitka Černá ... [et al.] .  Ústí nad Labem :  Fakulta umění a designu Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem,  c2011 .  68 s., [6] s. obr. příl.   [1, z toho volných 1]
    Vstup do kurátorství cestou alternativní výtvarné scény
  6. Výstava Velmi křehké vztahy, obraz rodiny v současném umění : kurátorský a marketingový přístup k výstavě / [kolektiv autorek Jitka Černá ... et al.] .  Ústí nad Labem :  Fakulta umění a designu Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem,  2010 .  85 s.   [1, z toho volných 1]
    Výstava Velmi křehké vztahy, obraz rodiny v současném umění
  7. Arts marketing : marketing umění a kulturního dědictví / Radka Johnová, Jitka Černá a kol. .  Praha :  Oeconomica,  2007 .  243 s.   [1, z toho volných 1]
    Arts marketing
  8. Public relations : (komunikace organizací) / Jitka Černá, Milan Kašík, Vilém Kunz .  Praha :  Vysoká škola finanční a správní,  2006 .  87 s.   [2, z toho volných 2]
    Public relations


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.