Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 2  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kl_us_auth 0329067^"
  1. Jak na sexistickou reklamu : manuál pro posuzování sexistické reklamy / [editorky Iva Baslarová, Dita Jahodová ; autorský tým Barbara Havelková ... et al.] .  Praha : Brno :  Otevřená společnost ; Nesehnutí,  2013 .  55 s., viii s. obr. příl.   [1, z toho volných 1]
    Jak na sexistickou reklamu
  2. gitA černá na bílé, aneb, Vidět svět různorodě : komentovaný výběr z genderově citlivé žurnalistiky : příručka pro mediální výchovu / sestavily Tamara Nováková a Magdalena Hort ; [autorský tým Iva Baslarová ... et al.] .  Praha :  gitA - Genderová informační a tisková agentura,  2008 .  143 s.   [1, z toho volných 1]
    gitA černá na bílé, aneb, Vidět svět různorodě


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.