Výsledky vyhledávání
- Marketingové aplikace : metodická příručka pro kombinovanou formu studia / Václav [ie.] Vladimír Chalupský . Brno : Akademické nakladatelství CERM, 2006 . 26 s. [1, z toho volných 1]
- Úvod do marketingu / Vladimír Chalupský . Brno : Zdeněk Novotný, 2005 . 78 s.
- Úvod do marketingu / Vladimír Chalupský . Brno : Zdeněk Novotný, 2004 . 78 s.
- Úvod do marketingu / Vladimír Chalupský . Brno : Zdeněk Novotný, 2003, c2002 . 78 s.
- Strategický marketing / Vladimír Chalupský, Josef Hajkr, Přemysl Hoffmann . Brno : Vysoké učení technické v Brně, 2002 . 100 s. [1, z toho volných 1]
- Kapitoly z marketingu / Vladimír Chalupský . Brno : VUT, 1992 . 130 s
- Základy marketingu / Vladimír Chalupský . Praha : Mezinárodní organizace novinářů, 1991 . 122 s. [1, z toho volných 1]
- Marketingová koncepce / Vladimír Chalupský . Brno : ČSVTS, 1990 . [1, z toho volných 1]
- Marketingová koncepce podnikání a její psychologické aspekty . Brno : Dům techniky, 1990 . 22 s.