Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 9  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kl_us_auth p0036411^"
  1. Marketingové aplikace : metodická příručka pro kombinovanou formu studia / Václav [ie.] Vladimír Chalupský .  Brno :  Akademické nakladatelství CERM,  2006 .  26 s.   [1, z toho volných 1]
    kniha
  2. Úvod do marketingu / Vladimír Chalupský .  Brno :  Zdeněk Novotný,  2005 .  78 s.  
    Úvod do marketingu
  3. Úvod do marketingu / Vladimír Chalupský .  Brno :  Zdeněk Novotný,  2004 .  78 s.  
    Úvod do marketingu
  4. Úvod do marketingu / Vladimír Chalupský .  Brno :  Zdeněk Novotný,  2003, c2002 .  78 s.  
    Úvod do marketingu
  5. Strategický marketing / Vladimír Chalupský, Josef Hajkr, Přemysl Hoffmann .  Brno :  Vysoké učení technické v Brně,  2002 .  100 s.   [1, z toho volných 1]
    kniha
  6. Kapitoly z marketingu / Vladimír Chalupský .  Brno :  VUT,  1992 .  130 s  
    Kapitoly z marketingu
  7. Základy marketingu / Vladimír Chalupský .  Praha :  Mezinárodní organizace novinářů,  1991 .  122 s.   [1, z toho volných 1]
    Základy marketingu
  8. Marketingová koncepce / Vladimír Chalupský .  Brno :  ČSVTS,  1990 .   [1, z toho volných 1]
    kniha
  9. Marketingová koncepce podnikání a její psychologické aspekty .  Brno :  Dům techniky,  1990 .  22 s.  
    Marketingová koncepce podnikání a její psychologické aspekty


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.