Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 13  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kl_us_auth 0240932^"
  1. Reklama/sponzoring, cena obvyklá, znalecké dokazování / Vítězslav Hálek .  Hradec Králové :  Česká znalecká,  2020  355 stran   [1, z toho volných 1]
    Reklama/sponzoring, cena obvyklá, znalecké dokazování
  2. Marketing, reklama, cena obvyklá / Vítězslav Hálek .  Hradec Králové :  Vítězslav Hálek,  2018  368 stran   [1, z toho volných 1]
    Marketing, reklama, cena obvyklá
  3. Non-financial indicators in the valuation process / Vitezslav Halek .  London :  Sciemcee Publishing,  2016  114 stran   [1, z toho volných 1]
    Non-financial indicators in the valuation process
  4. Karuselové obchody / Vítězslav Hálek .  Hradec Králové :  Vítězslav Hálek,  2015  108 stran   [1, z toho volných 1]
    Karuselové obchody
  5. Základy managementu / Marcela Sokolová a kol. .  Hradec Králové :  Gaudeamus,  2015  265 stran   [1, z toho volných 1]
    Základy managementu
  6. Predikce finanční tísně podniku na základě vlastního bankrotního modelu CCB / Vítězslav Hálek .  Hradec Králové :  Gaudeamus,  2013 .  275 s.   [1, z toho volných 1]
    Predikce finanční tísně podniku na základě vlastního bankrotního modelu CCB
  7. Oceňování majetku v praxi / Vítězslav Hálek .  Bratislava :  DonauMedia,  2009 .  247 s.   [1, z toho volných 1]
    Oceňování majetku v praxi
  8. Otevřená inovace : přístup překračující známé meze / Milan Muška, Jiří Králík, Vítězslav Hálek .  Bratislava :  DonauMedia,  2009 .  160 s.   [1, z toho volných 1]
    Otevřená inovace
  9. Marketing obcí / Vítězslav Hálek .  Hradec Králové :  Gaudeamus,  2008 .  54 s.   [1, z toho volných 1]
    Marketing obcí
  10. Krizový management : teorie a praxe / Vítězslav Hálek .  Bratislava :  DonauMedia,  2008 .  322 s.   [3, z toho volných 3]
    Krizový management

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.