Výsledky vyhledávání
- Reklama/sponzoring, cena obvyklá, znalecké dokazování / Vítězslav Hálek . Hradec Králové : Česká znalecká, 2020 355 stran [1, z toho volných 1]
- Marketing, reklama, cena obvyklá / Vítězslav Hálek . Hradec Králové : Vítězslav Hálek, 2018 368 stran [1, z toho volných 1]
- Non-financial indicators in the valuation process / Vitezslav Halek . London : Sciemcee Publishing, 2016 114 stran [1, z toho volných 1]
- Karuselové obchody / Vítězslav Hálek . Hradec Králové : Vítězslav Hálek, 2015 108 stran [1, z toho volných 1]
- Základy managementu / Marcela Sokolová a kol. . Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 265 stran [1, z toho volných 1]
- Predikce finanční tísně podniku na základě vlastního bankrotního modelu CCB / Vítězslav Hálek . Hradec Králové : Gaudeamus, 2013 . 275 s. [1, z toho volných 1]
- Oceňování majetku v praxi / Vítězslav Hálek . Bratislava : DonauMedia, 2009 . 247 s. [1, z toho volných 1]
- Otevřená inovace : přístup překračující známé meze / Milan Muška, Jiří Králík, Vítězslav Hálek . Bratislava : DonauMedia, 2009 . 160 s. [1, z toho volných 1]
- Marketing obcí / Vítězslav Hálek . Hradec Králové : Gaudeamus, 2008 . 54 s. [1, z toho volných 1]
- Krizový management : teorie a praxe / Vítězslav Hálek . Bratislava : DonauMedia, 2008 . 322 s. [3, z toho volných 3]