Výsledky vyhledávání
- Spotřebitelé a marketing / Jan Koudelka . V Praze : C.H. Beck, 2018 xix, 354 stran [1, z toho volných 1]
- Marketingový význam body image / Jan Koudelka a kol. . Zlín : Verbum, 2012 . 228 s. [1, z toho volných 1]
- Spotřební chování / Jan Koudelka . Praha : Oeconomica, 2010 . 158 s. [1, z toho volných 1]
- Spotřebitel : chování spotřebitele a jeho výzkum / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka . Praha : Oeconomica, 2007 . 254 s. [1, z toho volných 1]
- Marketing: principy a nástroje / Jan Koudelka, Oldřich Vávra . Praha : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2007 . 257 s. [1, z toho volných 1]
- Spotřební chování a segmentace trhu / Jan Koudelka . Ústí nad Labem : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2006 . 227 s. [2, z toho volných 2]
- Segmentujeme spotřební trhy / Jan Koudelka . [Praha] : Professional Publishing, 2005 . 145 s. [2, z toho volných 2]
- Chování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka . V Praze : Oeconomica, 2004 . 243 s.
- Marketing 3 - Chování spotřebitele a výzkum trhu [elektronický zdroj] : povinný předmět o rozsahu 4 kredity : učební pomůcka pro magisterské navazující studium oboru Podniková ekonomika a management v distanční formě / autoři textu Jan Koudelka, Marcela Zamazalová . Praha : [Oeconomica], 2002 . 1 elektronický optický disk (CD-ROM) [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
- Chování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka . Praha : Vysoká škola ekonomická, 2002 . 209 s. [1, z toho volných 1]