Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 3  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kl_us_auth 0209727^"
  1. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu / Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová .  Praha :  Grada,  2011 .  304 s.   [3, z toho volných 3]
    Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
  2. Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti / Roman Kozel a kolektiv .  Praha :  Grada,  2006 .  277 s.   [2, z toho volných 2]
    Moderní marketingový výzkum
  3. E-marketing I : začlenění internetu do podnikání : marketingový výzkum v prostředí internetu / Roman Kozel, Michal Přádka, Martina Steinová .  Ostrava :  Vysoká škola báňská - Technická univerzita,  2003 .  75 s.   [1, z toho volných 1]
    E-marketing I


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.