Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 4  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kl_us_auth p0052955^"
  1. Guerilla marketing : nejúčinnější a finančně nenáročný marketing / Jay Conrad Levinson ; [překlad Lucie Schürerová] .  Brno :  Computer Press,  2011 .  326 s.   [1, z toho volných 1]
    Guerilla marketing
  2. Guerilla marketing / Jay Conrad Levinson ; [překlad Lucie Schürerová] .  Brno :  Computer Press,  2009 .  326 s.   [2, z toho volných 2]
    Guerilla marketing
  3. Guerrilla marketing : easy and inexpensive strategies for making big profits from your small business / Jay Conrad Levinson ; with Jeannie Levinson and Amy Levinson .  London :  Piatkus,  2007 .  xii, 368 s.   [1, z toho volných 1]
    kniha
  4. 50 zlatých pravidel ofenzivního marketingu / Jay Conrad Levinson ; [z angl. orig. přel. Pavel Medek] .  Praha :  Management Press,  1996 .  249 s.   [2, z toho volných 2]
    50 zlatých pravidel ofenzivního marketingu


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.