Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 5  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kl_us_auth 0231080^"
  1. Internet and its influence on consumer buying behaviour in the Czech Republic / Michal Pilík .  Praha :  Linde Praha,  2013 .  122 s.   [1, z toho volných 1]
    Internet and its influence on consumer buying behaviour in the Czech Republic
  2. Marketing II / Miloslava Chovancová, Michal Pilík, Michaela Podaná .  Zlín :  Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,  2008 .  255 s.   [1, z toho volných 1]
    Marketing II
  3. Business-to-business marketing / Michal Pilík .  Zlín :  Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,  2006 .  126 s.   [1, z toho volných 1]
    Business-to-business marketing
  4. Marketing II / Miloslava Chovancová, Michal Pilík, Michaela Podaná .  Zlín :  Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,  2006 .  255 s.   [1, z toho volných 1]
    Marketing II
  5. Průmyslový marketing / Michal Pilík .  Zlín :  Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,  2005 .  108 s.   [1, z toho volných 1]
    Průmyslový marketing


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.