Výsledky vyhledávání
- Internet and its influence on consumer buying behaviour in the Czech Republic / Michal Pilík . Praha : Linde Praha, 2013 . 122 s. [1, z toho volných 1]
- Marketing II / Miloslava Chovancová, Michal Pilík, Michaela Podaná . Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008 . 255 s. [1, z toho volných 1]
- Business-to-business marketing / Michal Pilík . Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006 . 126 s. [1, z toho volných 1]
- Marketing II / Miloslava Chovancová, Michal Pilík, Michaela Podaná . Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006 . 255 s. [1, z toho volných 1]
- Průmyslový marketing / Michal Pilík . Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005 . 108 s. [1, z toho volných 1]