Výsledky vyhledávání
- Chování spotřebitele a trendy na trhu vín v České republice a ve světě / Přemysl Průša . Praha : Press21, [2019] ©2019 218 stran [1, z toho volných 1]
- Can organizational culture be managed? : (retail case study) / Přemysl Průša, Lenka Drličková . Praha : Oeconomica, 2010 . 20 s. [1, z toho volných 1]
- The social responsibility shown by international retail chains in the Czech Republic - student awareness survey / Přemysl Průša . Praha : Oeconomica, 2009 . 21 s. [1, z toho volných 1]
- The social responsibility shown by retail companies operating in Russia : (primary research) / Přemysl Průša . Praha : Oeconomica, 2009 . 24 s. [1, z toho volných 1]
- Social responsibility of companies operating in the Czech Republic - student awareness survey / Přemysl Průša . Praha : Oeconomica, 2008 . 24 s. [1, z toho volných 1]
- How can corporate social responsibility be assessed? / Přemysl Průša . Praha : Oeconomica, 2007 . 19 s. [1, z toho volných 1]