Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 6  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kl_us_auth 0255193^"
  1. Chování spotřebitele a trendy na trhu vín v České republice a ve světě / Přemysl Průša .  Praha :  Press21,  [2019]  ©2019  218 stran   [1, z toho volných 1]
    Chování spotřebitele a trendy na trhu vín v České republice a ve světě
  2. Can organizational culture be managed? : (retail case study) / Přemysl Průša, Lenka Drličková .  Praha :  Oeconomica,  2010 .  20 s.   [1, z toho volných 1]
    Can organizational culture be managed?
  3. The social responsibility shown by retail companies operating in Russia : (primary research) / Přemysl Průša .  Praha :  Oeconomica,  2009 .  24 s.   [1, z toho volných 1]
    The social responsibility shown by retail companies operating in Russia
  4. The social responsibility shown by international retail chains in the Czech Republic - student awareness survey / Přemysl Průša .  Praha :  Oeconomica,  2009 .  21 s.   [1, z toho volných 1]
    The social responsibility shown by international retail chains in the Czech Republic - student awareness survey
  5. Social responsibility of companies operating in the Czech Republic - student awareness survey / Přemysl Průša .  Praha :  Oeconomica,  2008 .  24 s.   [1, z toho volných 1]
    Social responsibility of companies operating in the Czech Republic - student awareness survey
  6. How can corporate social responsibility be assessed? / Přemysl Průša .  Praha :  Oeconomica,  2007 .  19 s.   [1, z toho volných 1]
    How can corporate social responsibility be assessed?


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.