Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 6  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kl_us_auth 0249295^"
  1. Akceptace technologie z pohledu marketingových nástrojů / Kateřina Matušínská, Martin Klepek, Halina Starzyczná, Michal Stoklasa, Radka Bauerová, Veronika Braciníková, Adéla Chromčáková, Radka Kubalová .  [Praha] :  Professional Publishing,  2019  150 stran   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Akceptace technologie z pohledu marketingových nástrojů
  2. Obchodní společnosti : distanční studijní opora / Halina Starzyczná .  Karviná :  Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné,  2009 .  138 s.   [1, z toho volných 1]
    Obchodní společnosti
  3. Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) - praktické využití / Halina Starzyczná ... [et al.] .  V Karviné :  Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta,  2007 .  250 s.  
    Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) - praktické využití
  4. Prostorová ekonomika / Halina Starzyczná .  Karviná :  Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné,  2007 .  197 s.   [1, z toho volných 1]
    Prostorová ekonomika
  5. Ekonomika obchodu : distanční studijní opora / Halina Starzyczná .  Karviná :  Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné,  2005 .  237 s.   [1, z toho volných 1]
    Ekonomika obchodu
  6. Ekonomika obchodu / Halina Starzyczná .  Karviná :  Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné,  2003 .  165 s.  
    Ekonomika obchodu


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.