Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 5  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kl_us_auth 0300911^"
  1. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma = Inclusion in schools and society as an interdisciplinary issue / Miroslava Bartoňová, Marie Vítková et al. ; spoluautoři: Barbora Bočková, Ilona Bytešníková, Lenka Hloušková, Radka Horáková, Petr Kopečný, Bohumíra Lazarová, Dagmar Opatřilová, Karel Pančocha, Jarmila Pipeková, Milan Pol, Lenka Slepičková, Kateřina Trnková, Dana Zámečníková .  Brno :  Masarykova univerzita,  2016  270 stran   [2, z toho volných 2]
    Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma
  2. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma = Inclusion in schools and society as an interdisciplinary issue / Miroslava Bartoňová, Marie Vítková et al. ; spoluautoři: Barbora Bočková, Ilona Bytešníková, Lenka Hloušková, Radka Horáková, Ivona Jedličková, Geraldina Palovčíková, Petr Kopečný, Bohumíra Lazarová, Dagmar Opatřilová, Hana Ošlejšková, Karel Pančocha, Jarmila Pipeková, Milan Pol, Lucie Procházková, Evžen Řehulka, Lenka Slepičková, Ivo Šlapák, Kateřina Trnková, Martin Vrubel, Dana Zámečníková .  Brno :  Masarykova univerzita,  2015  363 stran   [1, z toho volných 0]
    Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma
  3. Řízení inkluze ve škole / Bohumíra Lazarová, Lenka Hloušková, Kateřina Trnková, Milan Pol & Josef Lukas .  Brno :  Masarykova univerzita,  2015  179 stran   [1, z toho volných 1]
    Řízení inkluze ve škole
  4. Psaní odborných textů : průvodce tvorbou ročníkové práce na Ústavu pedagogických věd FF MU / Kateřina Trnková a kol. .  Brno :  Masarykova univerzita,  2014 .  106 s.   [1, z toho volných 1]
    Psaní odborných textů
  5. Málotřídní školy v České republice : malotřídky / [Kateřina Trnková, Dana Knotová, Lucie Chaloupková] .  Brno :  Paido,  2010 .  197 s.   [1, z toho volných 0]
    Málotřídní školy v České republice


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.