Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 9  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kl_us_auth 0225063^"
  1. Marketingové řízení II : pro kombinovanou formu studia / Josef Vaculík, Radim Keřt .  Pardubice :  Univerzita Pardubice,  2008 .  126 s.   [1, z toho volných 1]
    Marketingové řízení II
  2. Marketingové řízení I : pro kombinovanou formu studia / Josef Vaculík, Radim Keřt .  Pardubice :  Univerzita Pardubice,  2008 .  140 s.   [1, z toho volných 1]
    Marketingové řízení I
  3. Řízení změn. I. díl, Vybrané kapitoly - základy a postupy / Josef Vaculík .  Pardubice :  Univerzita Pardubice,  2006 .  141 s.   [1, z toho volných 1]
    Řízení změn
  4. Řízení změn. II. díl, Implementace změn / Josef Vaculík, Aleš Berka, Michal Kuběnka .  Pardubice :  Univerzita Pardubice,  2006 .  89 s.   [1, z toho volných 1]
    Řízení změn
  5. Teorie sdružování ekonomických subjektů : pro kombinovanou formu studia / Josef Vaculík, Libuše Čekanová, Michal Kuběnka .  Pardubice :  Univerzita Pardubice,  2006 .  109, [21] s.  
    Teorie sdružování ekonomických subjektů
  6. Marketing : pro kombinovanou formu studia / Josef Vaculík ... [et al.] .  Pardubice :  Univerzita Pardubice,  2005 .  2 sv. (108, 113 s.)  
    Marketing
  7. Marketingové řízení : kombinovaná forma studia / Josef Vaculík, Zdeněk Havran, Radim Keřt .  Pardubice :  Univerzita Pardubice,  2004 .  133 s.   [1, z toho volných 1]
    Marketingové řízení
  8. Základy marketingu / Josef Vaculík .  Pardubice :  Univerzita Pardubice,  2004 .  273 s.   [1, z toho volných 1]
    Základy marketingu
  9. Základy marketingu / Josef Vaculík .  Pardubice :  Univerzita Pardubice,  2003 .  273 s.  
    Základy marketingu


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.