Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 19  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kl_us_auth p0034803^"
  1. Strategie hodnotových inovací : tvorba, rozvoj a měřitelnost inovací / Radim Vlček .  Praha :  Professional Publishing,  2011 .  196 s.   [1, z toho volných 1]
    Strategie hodnotových inovací
  2. Management hodnotových inovací / Radim Vlček .  Praha :  Management Press,  2008 .  239 s.   [3, z toho volných 3]
    Management hodnotových inovací
  3. Hodnota pro zákazníka / Radim Vlček .  Praha :  Management Press,  2002 .  443 s.   [1, z toho volných 1]
    Hodnota pro zákazníka
  4. Marketingový management inovací : určeno studentům Fakulty podnikohospodářské / Radim Vlček, Eva Obermannová .  Praha :  VŠE,  1995 .  111 s   [1, z toho volných 1]
    kniha
  5. Výrobková strategie firmy / Radim Vlček .  České Budějovice :  Dům techniky ČSVTS,  1992 .  67 s   [1, z toho volných 1]
    Výrobková strategie firmy
  6. Management marketingu, inovací a kvality / Radim Vlček, Eva Kotlasová, Jaromír Veber .  Praha :  Vysoká škola ekonomická. Praha,  1992 .  170 s.   [1, z toho volných 1]
    Management marketingu, inovací a kvality
  7. Hodnotový management : Moderní koncepce řízení inovací / Radim Vlček .  Praha :  Management Press,  1992 .  102 s   [1, z toho volných 1]
    Hodnotový management : Moderní koncepce řízení inovací
  8. Výrobková strategie / Radim Vlček Radim Vlček .  Praha :  Institut řízení,  1988 .  211 s.   [1, z toho volných 1]
    kniha
  9. Základy socialistické racionalizace : Učebnice pro specializační a zdokonalovací pomaturitní studium absolventů stř. škol / Radim Vlček .  Praha :  SPN,  1988 .  118 s.   [1, z toho volných 1]
    kniha
  10. Metodika racionalizace výroby : Určeno pro posl. fak. výrobně ekon. / Radim Vlček .  Praha :  SPN,  1987 .  240 s.   [1, z toho volných 1]
    kniha

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.