Výsledky vyhledávání
- Strategie hodnotových inovací : tvorba, rozvoj a měřitelnost inovací / Radim Vlček . Praha : Professional Publishing, 2011 . 196 s. [1, z toho volných 1]
- Management hodnotových inovací / Radim Vlček . Praha : Management Press, 2008 . 239 s. [3, z toho volných 3]
- Hodnota pro zákazníka / Radim Vlček . Praha : Management Press, 2002 . 443 s. [1, z toho volných 1]
- Marketingový management inovací : určeno studentům Fakulty podnikohospodářské / Radim Vlček, Eva Obermannová . Praha : VŠE, 1995 . 111 s [1, z toho volných 1]
- Výrobková strategie firmy / Radim Vlček . České Budějovice : Dům techniky ČSVTS, 1992 . 67 s [1, z toho volných 1]
- Management marketingu, inovací a kvality / Radim Vlček, Eva Kotlasová, Jaromír Veber . Praha : Vysoká škola ekonomická. Praha, 1992 . 170 s. [1, z toho volných 1]
- Hodnotový management : Moderní koncepce řízení inovací / Radim Vlček . Praha : Management Press, 1992 . 102 s [1, z toho volných 1]
- Výrobková strategie / Radim Vlček Radim Vlček . Praha : Institut řízení, 1988 . 211 s. [1, z toho volných 1]
- Základy socialistické racionalizace : Učebnice pro specializační a zdokonalovací pomaturitní studium absolventů stř. škol / Radim Vlček . Praha : SPN, 1988 . 118 s. [1, z toho volných 1]
- Metodika racionalizace výroby : Určeno pro posl. fak. výrobně ekon. / Radim Vlček . Praha : SPN, 1987 . 240 s. [1, z toho volných 1]