Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 66  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth 0208617 xodb^"
  1. AI marketing playbook : jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu / Ladislava Knihová .  Praha :  Grada,  2024  231 stran   [1, z toho volných 0]
    AI marketing playbook
  2. Online marketingová komunikace cílící na děti školního věku / Jitka Burešová, Marie Pospíšilová, Otakar Ungerman, Jaroslava Dědková, Jitka Jursová, Jan Berki .  Brno :  Masarykova univerzita,  2023  390 stran   [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    Online marketingová komunikace cílící na děti školního věku
  3. Z Babylonu do Silicon Valley a zpět? / Jan Jakub Šalomoun .  Praha :  Galén,  [2023]  ©2023  221 stran   [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    Z Babylonu do Silicon Valley a zpět?
  4. Programmatic header bidding in context : a practical textbook for publishers on maximizing revenue / David Bauckmann .  [Česko] :  [David Bauckmann?],  [2022]  ©2022  206 stran   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Programmatic header bidding in context
  5. Optimalizace webových stránek : proč si 95 % návštěvníků vašich stránek nic nekoupí a jak to můžete změnit / Johann van Tonder, Dan Croxen-John ; překlad: Petra Šmídová .  V Brně :  Lingea,  2022  283 stran   [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    Optimalizace webových stránek
  6. Strategie digitálního marketingu : komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing / Simon Kingsnorth ; překlad: Martin Bednarski .  V Brně :  Lingea,  2022  382 stran   [1, z toho volných 0]
    Strategie digitálního marketingu
  7. Strategie sociálních médií : praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média / Julie Atherton ; překlad: Martin Bednarski .  Brno :  Lingea,  2022  268 stran   [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    Strategie sociálních médií
  8. Online marketing : od webových stránek k sociálním sítím / Jitka Burešová .  Praha :  Grada Publishing,  2022  281 stran   [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    Online marketing
  9. 55 tipů a návodů pro úspěšný e-shop .  [Praha] :  Dognet,  [2022]  590 stran   [1, z toho volných 0]
    55 tipů a návodů pro úspěšný e-shop
  10. 7 pilířů efektivního online marketingu / Matěj Ulvr .  Praha :  Nakladatelství Klika,  2022  171 stran   [1, z toho volných 0]
    7 pilířů efektivního online marketingu

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.