Výsledky vyhledávání
- Image a firemní identita / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Jan Binar . Praha : Grada Publishing, a. s., 2020 223 stran [1, z toho volných 1]
- Jak se budují značky : co obchodníci nevědí / Byron Sharp ; přeložil: Petr Sumcov . Praha : Dobrovský, 2018 241 stran [1, z toho volných 1]
- Praktická učebnice tvorby firemního stylu / Stanislav Horný . [Průhonice] : Professional Publishing, 2016 187 stran [2, z toho volných 1, prezenčně 1]
- Firemní kultura a identita / Jan Urban . Praha : Ústav práva a právní vědy : European Business School SE, 2014 . 110 s. [2, z toho volných 2]
- Individualizace náboženství a identita : poznámky k současné sociologii náboženství / Dušan Lužný, David Václavík a kol. . Praha : Malvern, 2010 . 351 s. [1, z toho volných 1]
- Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem : příručka pro organizátory / Vivien Lattenberg . Brno : Computer Press, 2010 . v, 257 s. [1, z toho volných 0]
- Nejslavnější značky Ústeckého kraje / Martin Krsek a red. . Ústí nad Labem : PrintActive, 2009 . 144 s. [1, z toho volných 1]
- Image a firemní identita / [Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš] . Praha : Grada, 2009 . 190 s. [2, z toho volných 2]
- CI.CZ 1990-2007 : firemní styl v České republice / [autoři textů Alan Záruba, Michal Richtr, Dagmar Koudelková] . Praha : CI.CZ : Ogilvy CID, 2008 . 234 s. [1, z toho volných 1]
- Strategie firemní komunikace / Dita Stejskalová, Iveta Horáková, Hana Škapová . Praha : Management Press, 2008 . 254 s., [4] s. barev. obr. příl. [2, z toho volných 2]