Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 5  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth 0219423 amg^"
  1. Marketingový management obcí, měst a regionů : manuál pro potřeby praxe / Jiří Ježek, Petr Rumpel, Ondřej Slach .  Ostrava :  Ostravská univerzita v Ostravě,  2007 .  136 s.  
    Marketingový management obcí, měst a regionů
  2. Marketingové a socioekonomické analýzy měst a regionů Moravskoslezského kraje : sborník příspěvků ze semináře pořádaného katedrou regionální ekonomiky pro představitele měst Moravskoslezského kraje dne 5. února 2004 / [autor Jan Malinovský a kol. ; editor Jan Malinovský, Lubor Tvrdý, Ivan Šotkovský] .  Ostrava :  VŠB - Technická univerzita,  2004 .  99 s.  
    Marketingové a socioekonomické analýzy měst a regionů Moravskoslezského kraje
  3. Západočeské příspěvky k regionálnímu výzkumu. Sešit 1, Management a marketing obcí, měst a regionů / Jiří Ježek (ed.) .  Plzeň :  Západočeská univerzita,  2004 .  186 s.  
    Západočeské příspěvky k regionálnímu výzkumu
  4. Teritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje / Petr Rumpel .  Ostrava :  Ostravská univerzita,  2003 .  57 s.  
    Teritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje
  5. Za obchodem kolem světa : Baťova letecká obchodní výprava kolem světa 6.I.-1.V.1937 / [podle dopisů, článků, poznámek, fotografií a náčrtů J.A. Bati, Landy, Rechta, šéfpilota Šerhanta a Frant. Pokorného upravil Antonín Cekota] .  Zlín :  Tisk,  1937 .  259 s.  
    Za obchodem kolem světa


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.