Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 8  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth 0234688 xodb^"
  1. Biologický vývoj a vzdělávání dětí romského etnika v Ústeckém kraji / Dagmar Kubátová .  Ústí nad Labem :  Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem,  2011 .  209 s., [56] s. obr. příl.   [1, z toho volných 1]
    Biologický vývoj a vzdělávání dětí romského etnika v Ústeckém kraji
  2. Prekoncepce a miskoncepce v oborových didaktikách / Jiří Škoda, Pavel Doulík a kolektiv autorů .  Ústí nad Labem :  Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem,  2010 .  273 s.   [1, z toho volných 1]
    Prekoncepce a miskoncepce v oborových didaktikách
  3. Diagnostika dětských pojetí a její využití v pedagogické praxi / Pavel Doulík, Jiří Škoda .  Ústí nad Labem :  Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem,  2008 .  179 s.   [1, z toho volných 1]
    Diagnostika dětských pojetí a její využití v pedagogické praxi
  4. Etopedie v penitenciární praxi / Slavomil Fischer .  Ústí nad Labem :  Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem,  2006 .  183 s.   [1, z toho volných 1]
    Etopedie v penitenciární praxi
  5. Aktivní konstrukce přírodovědného poznání žáků primární školy / Ivana Brtnová Čepičková .  Ústí nad Labem :  Univerzita J.E. Purkyně,  2005 .  184 s., [20] s. příl.   [1, z toho volných 1]
    Aktivní konstrukce přírodovědného poznání žáků primární školy
  6. Současné trendy v přírodovědném vzdělávání / Jiří Škoda .  Ústí nad Labem :  Univerzita J.E. Purkyně,  2005 .  211 s.   [2, z toho volných 2]
    kniha
  7. Geneze dětských pojetí vybraných fenoménů / Pavel Doulík .  Ústí nad Labem :  Univerzita J.E. Purkyně,  2005 .  173, [22] s.   [1, z toho volných 1]
    Geneze dětských pojetí vybraných fenoménů
  8. Práce učitele s neúspěšnými žáky / Stanislav Navrátil, Renata Šikulová, Jan Mattioli .  Ústí nad Labem :  Univerzita J. E. Purkyně,  1999 .  75 s.   [1, z toho volných 1]
    Práce učitele s neúspěšnými žáky


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.