Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 9  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth 0262566 xodb^"
  1. Marketing obchodní firmy / Marcela Zamazalová .  Praha :  Grada,  2009 .  232 s.   [2, z toho volných 2]
    Marketing obchodní firmy
  2. POP - In-store komunikace v praxi : trendy a nástroje marketingu v místě prodeje / Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová a kolektiv .  Praha :  Grada,  2009 .  215 s., [8] s. barev. obr. příl.   [2, z toho volných 2]
    POP - In-store komunikace v praxi
  3. 99 tipů pro úspěšnější reklamu / Monika Monzel ; [překlad Gabriela Thöndlová] .  Praha :  Grada Publishing,  2009 .  198 s.   [1, z toho volných 1]
    99 tipů pro úspěšnější reklamu
  4. Marketing kulturního dědictví a umění : [art marketing v praxi] / Radka Johnová .  Praha :  Grada,  2008 .  284 s.   [1, z toho volných 1]
    Marketing kulturního dědictví a umění
  5. Marketing služeb : efektivně a moderně / Miroslava Vaštíková .  Praha :  Grada,  2008 .  232 s.   [3, z toho volných 3]
    Marketing služeb
  6. Jak psát reklamní text / Zdeněk Křížek, Ivan Crha .  Praha :  Grada,  2008 .  220 s.   [1, z toho volných 1]
    Jak psát reklamní text
  7. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy / Martina Blažková .  Praha :  Grada,  2007 .  278 s.   [2, z toho volných 2]
    Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy
  8. Vysoce efektivní marketingový plán : 15 kroků k úspěchu v podnikání / Peter Knight ; [překlad Jiří Rezek] .  Praha :  Grada,  2007 .  143 s.   [1, z toho volných 1]
    Vysoce efektivní marketingový plán
  9. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu : jak získat více příjmů z cestovního ruchu / Monika Palatková .  Praha :  Grada,  2006 .  341 s.   [1, z toho volných 1]
    Marketingová strategie destinace cestovního ruchu


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.