Výsledky vyhledávání
- Marketing obchodní firmy / Marcela Zamazalová . Praha : Grada, 2009 . 232 s. [2, z toho volných 2]
- POP - In-store komunikace v praxi : trendy a nástroje marketingu v místě prodeje / Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová a kolektiv . Praha : Grada, 2009 . 215 s., [8] s. barev. obr. příl. [2, z toho volných 2]
- 99 tipů pro úspěšnější reklamu / Monika Monzel ; [překlad Gabriela Thöndlová] . Praha : Grada Publishing, 2009 . 198 s. [1, z toho volných 1]
- Marketing kulturního dědictví a umění : [art marketing v praxi] / Radka Johnová . Praha : Grada, 2008 . 284 s. [1, z toho volných 1]
- Marketing služeb : efektivně a moderně / Miroslava Vaštíková . Praha : Grada, 2008 . 232 s. [3, z toho volných 3]
- Jak psát reklamní text / Zdeněk Křížek, Ivan Crha . Praha : Grada, 2008 . 220 s. [1, z toho volných 1]
- Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy / Martina Blažková . Praha : Grada, 2007 . 278 s. [2, z toho volných 2]
- Vysoce efektivní marketingový plán : 15 kroků k úspěchu v podnikání / Peter Knight ; [překlad Jiří Rezek] . Praha : Grada, 2007 . 143 s. [1, z toho volných 1]
- Marketingová strategie destinace cestovního ruchu : jak získat více příjmů z cestovního ruchu / Monika Palatková . Praha : Grada, 2006 . 341 s. [1, z toho volných 1]