Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 3  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth 0263120 xodb^"
  1. Marketingový výzkum / Ludvík Čichovský .  Praha :  Vysoká škola ekonomie a managementu,  2011 .  320 s.   [1, z toho volných 1]
    Marketingový výzkum
  2. Marketing: principy a nástroje / Jan Koudelka, Oldřich Vávra .  Praha :  Vysoká škola ekonomie a managementu,  2007 .  257 s.   [1, z toho volných 1]
    Marketing: principy a nástroje
  3. Spotřební chování a segmentace trhu / Jan Koudelka .  Ústí nad Labem :  Vysoká škola ekonomie a managementu,  2006 .  227 s.   [2, z toho volných 2]
    Spotřební chování a segmentace trhu


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.