Výsledky vyhledávání
- Strategie sociálních médií : praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média / Julie Atherton ; překlad: Martin Bednarski . Brno : Lingea, 2022 268 stran [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
- Celebrity v sociálnej reklame I. : (sociálny marketing, celebrity a hodnoty) / Zuzana Bačíková a kol. . Praha : Verbum, 2017 205 stran [1, z toho volných 1]
- Sociální marketingové kampaně v Česku. III., Lidská práva / Radim Bačuvčík, Lenka Harantová . Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2017 378 stran [1, z toho volných 1]
- Hitmakeři : tajemství popularity v éře rozptylování / Derek Thompson ; překlad Filip Drlík . V Brně : Jan Melvil Publishing, 2017 343 stran [1, z toho volných 1]
- Sociokulturní aspekty managementu služeb / Marek Merhaut . Praha : Press21, [2017] ©2017 131 stran [1, z toho volných 1]
- Blázinec v Silicon Valley : rychlá auta, luxusní jachty, divoké veřírky a... naše budoucnost / Antonio García Martínez ; překlad: Vladimír Fuksa . Brno : BizBooks, 2017 432 stran [1, z toho volných 1]
- Sociální marketing / Radim Bačuvčík, Lenka Harantová . Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016 254 stran [1, z toho volných 1]
- Sociální marketingové kampaně v Česku. II. Bezpečnost a prevence zranění / Radim Bačuvčík, Lenka Harantová . Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016 266 stran [1, z toho volných 1]
- Sociální služby. I, Užitečné informace pro manažery . Tábor : Asociace poskytovatelů sociálních služeb ČR, 2016 215 stran [1, z toho volných 1]
- Sociální marketingové kampaně v Česku. I., Ochrana zdraví / Radim Bačuvčík, Lenka Harantová . Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015 294 stran [1, z toho volných 1]