Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 7  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth 0336512 xodb^"
  1. Možnosti objektivizace hodnocení metakognitivního myšlení žáků v reálné praxi : výběr příkladů z portfolií učitelů matematiky realizujících akční výzkum / Jaroslav Říčan, Vlastimil Chytrý, Petr Sucháček, Miloš Makovský .  Most :  Hněvín,  2023  95 stran   [1, z toho volných 1]
    Možnosti objektivizace hodnocení metakognitivního myšlení žáků v reálné praxi
  2. Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce : podpora rovnosti a rozmanitosti ve vzdělávání / Anna Babanová .  V Praze :  Gender Studies, o.p.s.,  2020  145 stran   [1, z toho volných 1]
    Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce
  3. Nástroje hodnotenia kompetencií učiteľa / Zdenka Gadušová a kolektív .  Praha :  Verbum,  2019  197 stran   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Nástroje hodnotenia kompetencií učiteľa
  4. Portfolio v perspektivě reflektivně pojatého vzdělávání učitelů / Anna Tomková .  Praha :  Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta,  2018  315 stran   [1, z toho volných 1]
    Portfolio v perspektivě reflektivně pojatého vzdělávání učitelů
  5. Pedagogická diagnostika v MŠ : práce s portfoliem dítěte / Zora Syslová, Jana Kratochvílová, Táňa Fikarová .  Praha :  Portál,  2018  125 stran   [1, z toho volných 1]
    Pedagogická diagnostika v MŠ
  6. Individualizace ve výchově a vzdělávání dětí předškolního věku / Eva Šmelová a kolektiv .  Olomouc :  Univerzita Palackého v Olomouci,  2016  152 stran   [1, z toho volných 1]
    Individualizace ve výchově a vzdělávání dětí předškolního věku
  7. Prezentačně-hodnotící předmětové portfolio v 7. ročníku ZŠ : případová studie / Antonín Václavík .  Brno :  Masarykova univerzita,  2013 .  227 s.   [1, z toho volných 1]
    Prezentačně-hodnotící předmětové portfolio v 7. ročníku ZŠ


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.