Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 138  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth h0002630 xodb^"
  1. Manažerská ekonomie / Libuše Macáková, Lada Rusmichová, Jindřich Soukup, Jana Soukupová .  [Slaný] :  Melandrium,  [2022]  ©2022  415 stran   [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    kniha
  2. Konkurenceschopný malý a střední podnik / Hana Štverková .  Uherské Hradiště :  Vědecké nakladatelství Fakulty veřejnosprávních a ekonomických studií v Uherském Hradišti, Vysoká škola Jagiellońská v Toruni,  2021  170 stran   [1, z toho volných 1]
    Konkurenceschopný malý a střední podnik
  3. S nadějí za oceán : Soupeření lodních společností o zákazníky v habsburské monarchii na přelomu 19. a 20. století / Martin Boček .  Plzeň :  Západočeská univerzita v Plzni,  2019  v, 195 stran, xv stran obrazových příloh   [1, z toho volných 1]
    S nadějí za oceán
  4. Sami v moři konkurence : marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešení / Leoš Bárta .  Brno :  BizBooks,  2019  215 stran   [1, z toho volných 1]
    Sami v moři konkurence
  5. Řízení inovací a změn : (studijní texty předmětu) / Lukáš Blažek, Miroslav Pavlák, Naděžda Petrů, Přemysl Písař, Jaroslav Šmíd .  [Praha] :  Vysoká škola finanční a správní,  2019  165 stran   [1, z toho volných 0]
    Řízení inovací a změn
  6. Startup za 7 dní : dokud to nespustíte, nic se nedozvíte / Dan Norris ; předmluva od Roba Wallinga .  Praha :  Blue Vision,  [2018]  ©2018  136 stran   [1, z toho volných 1]
    Startup za 7 dní
  7. Nová strategie modrého oceánu : pět kroků jak se posunout do modrého oceánu, vyhnout se konkurenci a zajistit si tak ziskový růst / W. Chan Kim, Renée Mauborgneová ; překlad: Petr Somogyi .  Praha :  Management Press,  2018  264 stran   [1, z toho volných 1]
    Nová strategie modrého oceánu
  8. Čtyřhodinový startup : jak si splnit sny a nedat přitom výpověď / Felix Plötz ; přeložila: Olga Vogelová .  Praha :  Dobrovský s.r.o.,  2018  207 stran   [1, z toho volných 1]
    Čtyřhodinový startup
  9. Jak se budují značky : co obchodníci nevědí / Byron Sharp ; přeložil: Petr Sumcov .  Praha :  Dobrovský,  2018  241 stran   [1, z toho volných 1]
    Jak se budují značky
  10. Competitiveness of the Visegrad group plus countries / Ingrid Majerová, Jan Nevima, Šárka Pindorová, Zuzana Neničková, Eva Kotlánová, Karin Gajdová, Kamila Turečková, Tomáš Verner, Danuta Duda .  [Průhonice] :  Professional Publishing,  2017  164 stran   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Competitiveness of the Visegrad group plus countries

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.