Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 27  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth h0003998 xodb^"
  1. Pod značkou "Made in Czechoslovakia" : invence ve službách československého zahraničního obchodu a průmyslové výroby v letech 1918-1992 / Miloš Hořejš (ed.) .  Praha :  Národní technické muzeum,  2022  306 stran   [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    Pod značkou "Made in Czechoslovakia"
  2. Než se dostanou k vám, musíme je vytěžit : industry 4.0 / knihu sestavila a autorkou fotografií je Veronika Sochorová .  [Brno] :  Těžební unie,  [2020]  91 stran   [1, z toho volných 1]
    Než se dostanou k vám, musíme je vytěžit
  3. Made in Czechoslovakia / Jiří Hulák, Hynek Stříteský a kol. ; překlad do angličtiny: Dana Boušová .  Praha :  Národní technické muzeum,  2019  Přibližně 300 nečíslovaných stran   [1, z toho volných 1]
    Made in Czechoslovakia
  4. Naučte se fotografovat produkt : nechte své výtvory mluvit za sebe / Heidi Adnum ; překlad: Nikol Zachovalová Barochová .  Brno :  Zoner Press,  2019  192 stran   [1, z toho volných 1]
    Naučte se fotografovat produkt
  5. #madeinukraine : shop, eat, travel / Yuliia Savostina, Lala Tarapakina, Julia Avrora Ogorodnyk ; translation by Olga Shepel .  Kyiv :  Samit-Book,  2018  251 stran   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    #madeinukraine
  6. Vybrané kapitoly ze zbožíznalství / Hana Doležalová .  České Budějovice :  Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta,  2014 .  167 s.   [1, z toho volných 1]
    Vybrané kapitoly ze zbožíznalství
  7. Product placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech / Martin Kalista .  Ostrava :  Key Publishing,  2011 .  69 s.   [1, z toho volných 1]
    Product placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech
  8. Vytváření spotřebitelské hodnoty : prostřednictvím řízení kvality výrobku a unikátnosti návrhu produktu / Tomáš Macák .  Praha :  Wolters Kluwer Česká republika,  2010 .  214 s.   [1, z toho volných 1]
    Vytváření spotřebitelské hodnoty
  9. Průmyslový marketing / Michal Pilík .  Zlín :  Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,  2005 .  108 s.   [1, z toho volných 1]
    Průmyslový marketing
  10. Ekonomické hodnocení výrobních procesů / Jana Kleinová .  Plzeň :  Západočeská univerzita,  2005 .  88 s.   [1, z toho volných 1]
    Ekonomické hodnocení výrobních procesů

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.