Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 10  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth h0009835 xodb^"
  1. Image a firemní identita / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Jan Binar .  Praha :  Grada Publishing, a. s.,  2020  223 stran   [1, z toho volných 1]
    Image a firemní identita
  2. Praktická učebnice tvorby firemního stylu / Stanislav Horný .  [Průhonice] :  Professional Publishing,  2016  187 stran   [2, z toho volných 1, prezenčně 1]
    Praktická učebnice tvorby firemního stylu
  3. Sociální vztahy v organizaci a jejich management / Vojtěch Bednář a kolektiv .  Praha :  Grada,  2013 .  224 s.   [2, z toho volných 2]
    Sociální vztahy v organizaci a jejich management
  4. Faktory ovlivňující CSR reportování / Klára Kašparová .  Brno :  Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta,  2012 .  135 s.   [1, z toho volných 1]
    Faktory ovlivňující CSR reportování
  5. Image a firemní identita / [Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš] .  Praha :  Grada,  2009 .  190 s.   [2, z toho volných 2]
    Image a firemní identita
  6. CI.CZ 1990-2007 : firemní styl v České republice / [autoři textů Alan Záruba, Michal Richtr, Dagmar Koudelková] .  Praha :  CI.CZ : Ogilvy CID,  2008 .  234 s.   [1, z toho volných 1]
    CI.CZ 1990-2007
  7. Integrovaná komunikace korporací / Petr Němec .  Praha :  Oeconomica,  2006 .  168 s.   [1, z toho volných 0]
    Integrovaná komunikace korporací
  8. Kvalita a image manažerských škol / Petr Deák ... [et al.] .  Praha :  ASPI,  2005 .  141 s.   [2, z toho volných 2]
    Kvalita a image manažerských škol
  9. Organizace, informace, management / Vlasta Střížová .  Praha :  Oeconomica,  2005 .  168 s.   [2, z toho volných 2]
    Organizace, informace, management
  10. Vizuální komunikace firem / Stanislav Horný .  V Praze :  Oeconomica,  2004 .  134 s.   [1, z toho volných 1]
    Vizuální komunikace firem


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.