Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 4  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth p0036411 xodb^"
  1. Marketingové aplikace : metodická příručka pro kombinovanou formu studia / Václav [ie.] Vladimír Chalupský .  Brno :  Akademické nakladatelství CERM,  2006 .  26 s.   [1, z toho volných 1]
    kniha
  2. Strategický marketing / Vladimír Chalupský, Josef Hajkr, Přemysl Hoffmann .  Brno :  Vysoké učení technické v Brně,  2002 .  100 s.   [1, z toho volných 1]
    kniha
  3. Základy marketingu / Vladimír Chalupský .  Praha :  Mezinárodní organizace novinářů,  1991 .  122 s.   [1, z toho volných 1]
    Základy marketingu
  4. Marketingová koncepce / Vladimír Chalupský .  Brno :  ČSVTS,  1990 .   [1, z toho volných 1]
    kniha


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.