Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 21  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kl_us_auth 0273022^"
  1. Superhrdinové v tobě : podpora silných stránek žáků (nejen) s dyslexií / Lenka Krejčová, Zuzana Hladíková, Jana Pechancová .  V Praze :  Pasparta,  2023  91 stran   [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
  2. Znevýhodněný žák : deficity dílčích funkcí a oslabení kognitivního výkonu / Milan Valenta, Lenka Morávková Krejčová, Bibiána Hlebová a kolektiv .  Praha :  Grada,  2020  218 stran   [1, z toho volných 1]
  3. Výchovné poradenství / Václav Mertin, Lenka Krejčová a kolektiv .  Praha :  Wolters Kluwer,  2020  397 stran   [1, z toho volných 1]
  4. Dyslexie : psychologické souvislosti / Lenka Krejčová .  Praha :  Grada,  2019  248 stran   [1, z toho volných 0]
  5. Zvládáme specifické poruchy učení : dyslexie, dysortografie, dysgrafie / Lenka Krejčová, Zuzana Hladíková .  Brno :  Edika,  2019  223 stran   [1, z toho volných 0]
  6. Specifické poruchy učení : dyslexie, dysgrafie, dysortografie / Lenka Krejčová, Zuzana Bodnárová, Kamila Šemberová, Kamila Balharová .  Brno :  Edika,  2018  248 stran   [1, z toho volných 1]
  7. Metody a postupy poznávání žáka : pedagogická diagnostika / Václav Mertin, Lenka Krejčová a kolektiv .  Praha :  Wolters Kluwer,  2016  398 stran   [1, z toho volných 1]
  8. Český jazyk a cizí jazyky : žáci se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ / Lenka Krejčová, Zuzana Bodnárová .  Praha :  DYS-centrum Praha o.s.,  2015  56 stran   [1, z toho volných 1]
  9. Společenskovědní vyučovací předměty : žáci se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ / Lenka Krejčová, Zuzana Bodnárová .  Praha :  DYS-centrum Praha o.s.,  2015  51 stran   [1, z toho volných 1]
  10. Přírodovědné vyučovací předměty : žáci se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ / Lenka Krejčová, Zuzana Bodnárová .  Praha :  DYS-centrum Praha o.s.,  2015  53 stran   [1, z toho volných 1]

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.