Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 27  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kl_us_auth p0004854^"
  1. Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv .  Praha :  Grada Publishing,  2023  360 stran   [1, z toho volných 0]
    Psychologie reklamy
  2. Image a firemní identita / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Jan Binar .  Praha :  Grada Publishing, a. s.,  2020  223 stran   [1, z toho volných 1]
    Image a firemní identita
  3. Reklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš .  Praha :  Grada,  2018  232 stran   [1, z toho volných 1]
    Reklama
  4. Marketing pro střední školy, vyšší odborné školy a veřejnost / Jitka Vysekalová a kolektiv .  Praha :  Eduko nakladatelství, s.r.o.,  2016  272 stran   [1, z toho volných 1]
    Marketing pro střední školy, vyšší odborné školy a veřejnost
  5. Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu / Karel Voříšek, Jitka Vysekalová .  Praha :  Grada Publishing,  2015 .  218 s.   [1, z toho volných 1]
    Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu
  6. Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka / Jitka Vysekalová a kolektiv .  Praha :  Grada,  2014 .  289 s.   [1, z toho volných 1]
    Emoce v marketingu
  7. Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv .  Praha :  Grada,  2012 .  324 s.   [1, z toho volných 1]
    Psychologie reklamy
  8. Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky" / Jitka Vysekalová a kolektiv .  Praha :  Grada,  2011 .  356 s.   [1, z toho volných 1]
    Chování zákazníka
  9. Reklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš .  Praha :  Grada,  2010 .  208 s.   [2, z toho volných 2]
    Reklama
  10. Image a firemní identita / [Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš] .  Praha :  Grada,  2009 .  190 s.   [2, z toho volných 2]
    Image a firemní identita

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.