Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 37  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kl_us_auth p0011285^"
  1. Pro kreativní a udržitelný marketingový management / Miroslav Foret, Lenka Turnerová .  V Praze :  VŠKK,  2023  100 stran   [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
  2. Marketingový výzkum : v udržitelném marketingovém managementu / Miroslav Foret, David Melas .  Praha :  Grada,  2021  166 stran   [2, z toho volných 1]
  3. Management integrované marketingové a podnikové komunikace / Miroslav Foret, Marie Hesková, Vanda Lieskovská, Dávid Melas .  [Praha] :  Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, o.p.s.,  2018  135 stran   [1, z toho volných 1]
  4. Mezinárodní marketing / Štědroň, Čáslavová, Foret, Stříteský, Šíma a kol. .  V Praze :  C.H. Beck,  2018  xxvi, 289 stran   [1, z toho volných 1]
  5. Oponentní posouzení Studie vlivu tvrdého hazardu na kriminalitu / Zdeněk Koudelka, Miroslav Foret, Jiří Kroupa, Martin Pelikán, Filip Rigel .  Ostrava :  Key Publishing s.r.o.,  2017  19 stran   [1, z toho volných 1]
  6. Marketingové řízení místního rozvoje / Miroslav Foret .  Ostrava :  Key Publishing s.r.o.,  2016  80 stran   [1, z toho volných 1]
  7. Management organizace a management destinace / Miroslav Foret .  Ostrava :  Key Publishing s.r.o.,  2016  78 stran   [1, z toho volných 1]
  8. Marketing research / Miroslav Foret .  V Brně :  Mendelova univerzita,  2012 .  72 s.   [1, z toho volných 1]
  9. Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky / Miroslav Foret .  Brno :  BizBooks,  2012 .  iv, 116 s.   [1, z toho volných 1]
  10. Marketing pro začátečníky / Miroslav Foret .  V Brně :  Edika,  2012 .  184 s.   [1, z toho volných 1]

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.