Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 6  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kl_us_auth p0027983^"
  1. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu / Hana Lošťáková a kolektiv .  Praha :  Grada Publishing,  2017  310 stran   [1, z toho volných 1]
    Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
  2. Diferencované řízení vztahů se zákazníky : [moderní strategie růstu výkonnosti podniku] / Hana Lošťáková a kolektiv .  Praha :  Grada Publishing,  2009 .  268 s.   [3, z toho volných 3]
    Diferencované řízení vztahů se zákazníky
  3. CIMA - B : strategický marketingový management / [text zpracovala skupina autorů pod vedením Hany Lošťákové] .  V Praze :  CIMA - Český institut pro marketing,  [2007] .  3 sv.   [1, z toho volných 1]
    CIMA - B
  4. B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí / Hana Lošťáková .  Praha :  Professional publishing,  2005 .  186 s.   [2, z toho volných 2]
    B-to-B marketing
  5. Marketingové řízení / Zdeněk Skřivánek, Hana Lošťáková, Věroslav Makarov .  Pardubice :  Vysoká škola chemicko-technologická v Pardubicích,  1991 .  2 sv. (154, 216 s.)  
    nerozpoznán
  6. Sbírka příkladů z ekonomiky a řízení chemického průmyslu. 1. / Eva Hávová, Hana Lošťáková, Věroslav Makarov .  Pardubice :  VŠCHT,  1985 .  171 s.   [1, z toho volných 1]
    kniha


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.