Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 86  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth 0204181 xodb^"
  1. Nejkrásnější povolání / Vilém Veselý ; připravili Gabriela Končitíková a Jakub Malovaný .  Zlín :  Nadace Tomáše Bati,  2023  125 stran   [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    Nejkrásnější povolání
  2. Moderní marketingové trendy / Aleš Hes & Ladislava Knihová a kol. .  Praha :  Vysoká škola finanční a správní,  2023  169 stran   [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    Moderní marketingové trendy
  3. Psychologie trhu a chování spotřebitele / Karel Chadt .  Praha :  Wolters Kluwer,  2023  232 stran   [1, z toho volných 0]
    Psychologie trhu a chování spotřebitele
  4. Luxus na dluh? : zadlužení české aristokracie v letech 1550-1650 / Jaroslav Čechura .  V Praze :  Vyšehrad,  2023  311 stran, 8 nečíslovaných stran obrazových příloh   [1, z toho volných 0]
    Luxus na dluh?
  5. Imperiální způsob života : každodenní život a ekologická krize kapitalismu / Ulrich Brand, Markus Wissen ; přeložil Michal Jurza .  V Praze :  Neklid,  2022  414 stran   [1, z toho volných 0]
    Imperiální způsob života
  6. Plastic free, aneb, Jak se zbavit plastů v životě / Beth Terry ; překlad: Kateřina Harrison Lipenská .  Praha :  Audiolibrix,  2021  359 stran   [1, z toho volných 1]
    Plastic free, aneb, Jak se zbavit plastů v životě
  7. Alchymie : kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl / Rory Sutherland ; překlad Lenka Lichtenberg .  V Brně :  Jan Melvil Publishing,  2021  400 stran   [1, z toho volných 0]
    Alchymie
  8. Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme / Richard Shotton ; z anglického originálu The choice factory přeložila Kateřina Paterová .  Praha :  Dobrovský s. r. o.,  2020  211 stran   [1, z toho volných 1]
    Anatomie rozhodování
  9. Privátne značky ako alternatíva nákupu / Zdenka Kádeková, Ingrida Košičiarová, Jana Rybanská .  Praha :  Verbum,  2020  311 stran   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Privátne značky ako alternatíva nákupu
  10. Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing / Daniel Jesenský a kolektiv .  Praha :  Grada,  2020  506 stran   [1, z toho volných 0]
    Marketingová komunikace v místě prodeje

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.