Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 7  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth 0207072 xodb^"
  1. Spotřební imaginace státního socialismu : reklama v Československu 1948-1989 / Ondřej Táborský, Lucie Česálková a kol. .  Praha :  Národní muzeum : Akropolis,  2022  502 stran   [1, z toho volných 0, délka fronty rezervací 1]
    Spotřební imaginace státního socialismu
  2. Česká reklama : od pana Vajíčka po falešné soby / Jaroslav Krupka .  Brno :  BizBooks,  2012 .  264 s.   [1, z toho volných 1]
    Česká reklama
  3. Manuál mediálního konzultanta : (pro marketing a prodej rozhlasové reklamy) / Michal Zelenka & kolektiv .  Praha :  Hermes,  2007 .  115 s.   [1, z toho volných 1]
    Manuál mediálního konzultanta
  4. Lži za války a v míru : tajná moc tvůrců veřejného mínění / Viktor Farkas ; [z německého originálu ... přeložil Ivan Binar] .  Praha :  Mladá fronta,  2006 .  263 s.   [1, z toho volných 1]
    Lži za války a v míru
  5. Teorie III : studijní opory pro studující v kombinované formě studia : bakalářský studijní program : studijní program: Výtvarná umění / kolektiv autorů .  Zlín :  Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,  2005 .  154 s.   [1, z toho volných 1]
    Teorie III
  6. Konečná krajina / Keiko Sei ; sestavil Vladimír Havlík ; z angličtiny přeložili Jakub Geisler ... [et al.] .  Praha :  One Woman Press,  2004 .  267 s.   [1, z toho volných 1]
    Konečná krajina
  7. Zpověď muže, který umí reklamu / David Ogilvy ; [z anglického originálu ... přeložil Martin Dobeš] .  Praha :  Pragma,  [2004] .  178 s.   [1, z toho volných 1]
    Zpověď muže, který umí reklamu


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.