Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 33  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth 0214143 xodb^"
  1. Finanční deriváty a jejich oceňování / Přemysl Záškodný, Vladislav Pavlát, Josef Budík .  Praha :  Vysoká škola finanční a správní,  2007 .  161 s.   [1, z toho volných 1]
    Finanční deriváty a jejich oceňování
  2. Regionální rozvoj a veřejná správa / Karel Lacina .  Praha :  Vysoká škola finanční a správní,  2007 .  69 s.   [2, z toho volných 2]
    Regionální rozvoj a veřejná správa
  3. Sociální potenciál regionu : (soubor studií) / František Zich ... [ et al.] .  Praha :  Vysoká škola finanční a správní,  2006 .  103 s.   [2, z toho volných 2]
    Sociální potenciál regionu
  4. Průvodce distančním studiem předmětu Ekonomika veřejného sektoru / František Nahodil .  Praha :  Vysoká škola finanční a správní,  2006 .  19 s.   [1, z toho volných 1]
    kniha
  5. Hospodářská a veřejnosprávní etika : úvod do etiky podnikání, veřejné správy, finančnictví a pojišťovnictví : sylabus přednášek na VŠFS / František Charvát .  Praha :  Vysoká škola finanční a správní,  2006 .  87 s.   [2, z toho volných 2]
    Hospodářská a veřejnosprávní etika
  6. Základy matematické představivosti pro ekonomy I / Radim Valenčík, Rafik Bedretdinov, Petr Wawrosz .  Praha :  Vysoká škola finanční a správní,  2006 .  63 s.   [2, z toho volných 2]
    Základy matematické představivosti pro ekonomy I
  7. Finanční analýza / Dana Kubíčková, Jana Kotěšovcová .  Praha :  Vysoká škola finanční a správní,  2006 .  125 s.   [2, z toho volných 2]
    Finanční analýza
  8. Firemní finanční politiky a finanční plánování / Stanislav Mareš .  Praha :  Vysoká škola finanční a správní,  2006 .  81 s.   [1, z toho volných 1]
    Firemní finanční politiky a finanční plánování
  9. Public relations : (komunikace organizací) / Jitka Černá, Milan Kašík, Vilém Kunz .  Praha :  Vysoká škola finanční a správní,  2006 .  87 s.   [2, z toho volných 2]
    Public relations
  10. Marketingové řízení zahraničního obchodu / Karel Havlíček, Milan Kašík .  Praha :  Vysoká škola finanční a správní,  2006 .  104 s.   [1, z toho volných 1]
    Marketingové řízení zahraničního obchodu

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.