Výsledky vyhledávání
- Nová strategie modrého oceánu : pět kroků jak se posunout do modrého oceánu, vyhnout se konkurenci a zajistit si tak ziskový růst / W. Chan Kim, Renée Mauborgneová ; překlad: Petr Somogyi . Praha : Management Press, 2018 264 stran [1, z toho volných 1]
- Strategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; z anglického originálu Blue ocean strategy ... přeložili Irena Grusová a Petr Somogyi . Praha : Management Press, 2015 283 stran [1, z toho volných 1]
- Spotřební chování a segmentace trhu / Jan Koudelka . Ústí nad Labem : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2006 . 227 s. [2, z toho volných 2]
- Segmentujeme spotřební trhy / Jan Koudelka . [Praha] : Professional Publishing, 2005 . 145 s. [2, z toho volných 2]