Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 11  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth 0229002 xodb^"
  1. Manuál pro kultivovanou Prahu : pravidla reklamního označování provozoven (nejen) v památkově chráněných územích a v kulturních památkách v Praze / texty Kristýna Drápalová .  Praha :  hlavní město Praha - odbor památkové péče Magistrátu hl. města Prahy,  [2020]  ©2020  75 stran   [1, z toho volných 1]
    Manuál pro kultivovanou Prahu
  2. Mediální právo : komentář / Helena Chaloupková, Petr Holý, Jiří Urbánek .  V Praze :  C.H. Beck,  2019  xxii, 533 stran   [1, z toho volných 1]
    Mediální právo
  3. Reklamní právo / Filip Rigel, Ondřej Moravec, Dana Ondrejová .  V Praze :  C.H. Beck,  2018  xvii, 181 stran   [1, z toho volných 1]
    Reklamní právo
  4. Právní boj proti sexistické reklamě : regulace a samoregulace reklamy ve srovnávacím kontextu / Jana Kvasnicová .  Brno :  Nesehnutí,  2015  35 stran, 8 nečíslovaných stran obrazových příloh   [1, z toho volných 1]
    Právní boj proti sexistické reklamě
  5. Mediální právo a práva k nehmotným statkům v České republice = : Media law and intellectual property law in the Czech Republic / Jan Diblík, François Veit .  Praha :  Linde,  2012 .  259 s.   [1, z toho volných 1]
    Mediální právo a práva k nehmotným statkům v České republice
  6. Zákon o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání : se souvisejícími dokumenty, formuláři, doporučenými postupy a metodickými výklady : komentář / Vladan Rámiš ... [et al.] .  Praha :  Linde Praha,  2012 .  132 s.   [1, z toho volných 1]
    Zákon o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání
  7. Veřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU / Jan Vavrečka .  V Praze :  Troas,  2011 .  114 s.   [1, z toho volných 1]
    Veřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU
  8. Product placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech / Martin Kalista .  Ostrava :  Key Publishing,  2011 .  69 s.   [1, z toho volných 1]
    Product placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech
  9. Regulace reklamy ce reklamy : komentář / Helena Chaloupková, Petr Holý .  Praha :  C.H. Beck,  2009 .  xiii, 322 s.   [1, z toho volných 1]
    Regulace reklamy ce reklamy
  10. Nekalá soutěž a reklama : (vybrané kapitoly) / Eva Večerková .  Brno :  Masarykova univerzita,  2005 .  330 s.   [1, z toho volných 1]
    Nekalá soutěž a reklama

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.