Výsledky vyhledávání
- Marketingové řízení malých a středních firem : s ohledem na marketingovou komunikaci v pivovarnickém odvětví / Monika Březinová . České Budějovice : Nakladatelství Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, 2022 143 stran [1, z toho volných 1]
- Daně v podnikání / Alena Vančurová, Hana Zídková . Praha : Wolters Kluwer, 2022 ix, 356 stran [1, z toho volných 0]
- Konkurenceschopný malý a střední podnik / Hana Štverková . Uherské Hradiště : Vědecké nakladatelství Fakulty veřejnosprávních a ekonomických studií v Uherském Hradišti, Vysoká škola Jagiellońská v Toruni, 2021 170 stran [1, z toho volných 0]
- Moderní formy marketingu s nízkým rozpočtem / Jaroslav Halík . Ostrava : [Praha] : Key Publishing s.r.o. ; Metropolitan University Prague Press, 2020 152 stran [1, z toho volných 1]
- Digitální ekonomika a společnost / Růžena Ferebauerová, Oldřich Pekárek et al. . České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú., 2019 113 stran [1, z toho volných 1]
- Čtyřhodinový startup : jak si splnit sny a nedat přitom výpověď / Felix Plötz ; přeložila: Olga Vogelová . Praha : Dobrovský s.r.o., 2018 207 stran [1, z toho volných 1]
- Od nápadu k úspěchu : 24 příběhů, jak začít podnikat v Česku . Praha : Knižní klub, 2018 125 stran [2, z toho volných 1]
- Štatny ústav pre zveľaďovanie živností v Martině : (95. výročie vzniku a 80. výročie uvedenia do života) / Miroslav Tuma, Ivana Poláková . Martin : Prvá slovenská živnostenská univerzita na Slovensku, 2018 79 stran [1, z toho volných 1]
- Účetní výkaznictví malých a středních podniků / Eva Hýblová . Brno : Masarykova univerzita, 2017 151 stran [1, z toho volných 1]
- Financial management in the segment of SMEs / Aleksandr Ključnikov . Praha : Wolters Kluwer, 2017 143 stran [1, z toho volných 1]