Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 10  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth 0283547 xodb^"
  1. Marketing a PR v architektuře : jak správně připravit a řídit PR architektonického ateliéru : marketing v kreativních profesích a jeho specifika : návody a tipy na online i offline prezentaci / Radek Váňa .  [Praha] :  Idealab,  [2023]  ©2023  172 stran   [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    Marketing a PR v architektuře
  2. Nakopněte svůj B2B prodej : prodejte víc firmám / Martin Bednář .  [Praha] :  Martin Bednář,  2018  119 stran   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Nakopněte svůj B2B prodej
  3. Mluv jako TED : 9 tajemství veřejné prezentace od nejlepších speakerů z TEDx konferencí / Gallo Carmine ; překlad: Viktor Dvořák .  Brno :  BizBooks,  2016  285 stran   [1, z toho volných 1]
    Mluv jako TED
  4. Jak zvládnout 77 obtížných situací při prezentacích a přednáškách : osvědčené rady a příklady z praxe / Zdeněk Helcl .  Praha :  Grada,  2013 .  222 s.   [1, z toho volných 1]
    Jak zvládnout 77 obtížných situací při prezentacích a přednáškách
  5. Slajdologie : tajemství tvorby skvělých prezentací / Nancy Duartová ; [překlad Jana Kalová] .  Brno :  BizBooks,  2012 .  xvii, 270 s.   [1, z toho volných 1]
    Slajdologie
  6. Tajemství skvělých prezentací Steva Jobse : jak si získat každé publikum / Carmine Gallo ; [překlad Radek Blaheta] .  Praha :  Grada,  2012 .  219 s.   [1, z toho volných 1]
    Tajemství skvělých prezentací Steva Jobse
  7. Žijte a myslete kreativně : deset klíčů k reklamě, která zaujme / Vít Baloušek .  Brno :  Computer Press,  2011 .  240 s.   [1, z toho volných 1]
    Žijte a myslete kreativně
  8. Prezentace v marketingových komunikacích / Ladislav Kopecký .  Praha :  Grada,  2010 .  148 s.   [1, z toho volných 1]
    Prezentace v marketingových komunikacích
  9. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem : příručka pro organizátory / Vivien Lattenberg .  Brno :  Computer Press,  2010 .  v, 257 s.   [1, z toho volných 0]
    Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem
  10. Cizí jazyk v podnikové praxi - jak prezentovat a vést obchodní jednání v německém a anglickém jazyce / Martina Žáčková .  Mladá Boleslav :  Škoda Auto Vysoká škola,  2009 .  43 s.   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Cizí jazyk v podnikové praxi - jak prezentovat a vést obchodní jednání v německém a anglickém jazyce


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.