Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 11  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth 0288266 xodb^"
  1. Hitmakeři : tajemství popularity v éře rozptylování / Derek Thompson ; překlad Filip Drlík .  V Brně :  Jan Melvil Publishing,  2017  343 stran   [1, z toho volných 1]
    Hitmakeři
  2. Communication of cultural institutions in the era of new technologies : academic textbook / Katarzyna Walotek-Ściańska .  Praha :  Verbum,  2016  124 stran   [1, z toho volných 1]
    Communication of cultural institutions in the era of new technologies
  3. Hudba a my : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015 / Radim Bačuvčík .  Zlín :  Radim Bačuvčík - VeRBuM,  2016  308 stran   [1, z toho volných 1]
    Hudba a my
  4. Marketingové řízení divadel : jak vnímají návštěvníci divadlo? Jak vnímá divadlo návštěvníky? / Petr Dostál, Jitka Černá a kolektiv .  Praha :  Melandrium,  2015  229 stran   [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    Marketingové řízení divadel
  5. Marketingové řízení památkových objektů / Petr Dostál, Jitka Černá a kolektiv .  Praha :  Ekopress ,  2014 .  195 s.   [1, z toho volných 1]
    Marketingové řízení památkových objektů
  6. Kulturní život a my : vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013 / Radim Bačuvčík .  Zlín :  VeRBuM,  2014 .  274 s.   [1, z toho volných 1]
    Kulturní život a my
  7. RE:Publikum : možnosti spolupráce s publikem ve 21. století / [autorka úvodní studie Magdaléna Lišková ; sestavily Zina Gavrylyuk ... et al.] .  Praha :  Institut umění - Divadelní ústav,  2013 .  46 s.   [1, z toho volných 1]
    RE:Publikum
  8. Muzea a galerie : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012 / Radim Bačuvčík .  Zlín :  VeRBuM,  2013 .  124 s.   [1, z toho volných 1]
    Muzea a galerie
  9. Marketing kultury : divadlo, koncerty, publikum, veřejnost / Radim Bačuvčík .  Zlín :  VeRBuM,  2012 .  198 s.   [1, z toho volných 1]
    Marketing kultury
  10. Marketing symfonických orchestrů : publikum a veřejnost moravských filharmonií / Radim Bačuvčík .  Zlín :  VeRBuM,  2011 .  183 s.   [1, z toho volných 1]
    Marketing symfonických orchestrů

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.