Výsledky vyhledávání
- Global production networks in Central European countries: the case of the Visegrad Group / Jana Vlčková . [Praha] : Oeconomica, nakladatelství VŠE, 2017 187 stran [1, z toho volných 1]
- Vytvořte si vlastní značku : proměňte své jedinečné nadání v úspěšný obchodní produkt / John Purkiss a David Royston-Lee ; [z anglického originálu ... přeložila Markéta Hrbková] . Praha : Synergie Publishing SE, c2014 . 198 s. [1, z toho volných 1]
- Business in a changing society / edited by Andreas Koopmann . Zurich : Neue Zürcher Zeitung, c2014 . 295 s. [1, z toho volných 1]
- Hodnota a e-business / Alena Klapalová . Brno : Masarykova univerzita, 2011 . 179 s. [1, z toho volných 1]
- Metodika tvorby klastrů v podmínkách Plzeňského kraje / Edvard Leeder, Tomáš Čechura . Plzeň : SmartMotion, 2011 . iv, 59 s. [1, z toho volných 1]
- Wikinomie : jak masová spolupráce mění svět a obchod / Don Tapscott, Anthony D. Williams ; [z anglického originálu ... přeložili Olga Zumrová a Daniel Franc] . Praha : Fragment, 2010 . 332 s. [1, z toho volných 1]