Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 57  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth h0002095 amg^"
  1. 600 hesel / sebral a upravil Vilém Veselý .  Ve Zlíně :  Univerzita Tomáše Bati, Fakulta managementu a ekonomiky,  2007 .  92 l.  
    600 hesel
  2. Audiovizuální podoby reklamy / Jana Janíková .  Zlín :  Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,  2006 .  79 l.  
    Audiovizuální podoby reklamy
  3. Indem sie schweigen, schreien sie : Druckwerbung des Automobilwerks L&K - Škoda / Jan Králík, Lukáš Nachtmann ; [Übersetzung ins Deutsche Christiane Konopka unter Verwendung der Übersetzungen von Mathias Rohde und Anja Sump] .  [Týnec nad Sázavou] :  Moto Public,  2006 .  227 s.  
    Indem sie schweigen, schreien sie
  4. Studijní opory III : texty pro studující v kombinované formě : bakalářský studijní program : studijní program: Mediální a komunikační studia / kolektiv autorů .  Zlín :  Univerzita Tomáše Bati,  2005 .  108 s.  
    Studijní opory III
  5. Marketingové komunikace a kultura / Dušan Pavlů a kolektiv .  Zlín :  Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací,  2005 .  156 s.  
    Marketingové komunikace a kultura
  6. Kulturní aspekty české a evropské reklamy = Cultural aspects of Czech and European advertising / Jaroslav Světlík .  Zlín :  Univerzita Tomáše Bati,  2005 .  34 s.  
    Kulturní aspekty české a evropské reklamy
  7. When they remain silent, they cry out : press advertising for the L&K - Škoda car factory / Jan Králík, Lukáš Nachtmann ; [English translation Lenka Zimáková, Paul Sinclair] .  [Týnec nad Sázavou] :  Published for Škoda Auto by Moto Public,  2005 .  223 s.  
    When they remain silent, they cry out
  8. Marketingové komunikace a firemní strategie / Dušan Pavlů a kolektiv .  Zlín :  Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací,  2004 .  130 s.  
    Marketingové komunikace a firemní strategie
  9. Marketingová komunikace / Vratislav Kozák .  Zlín :  Univerzita Tomáše Bati,  2004 .  91 s.  
    Marketingová komunikace
  10. Základy marketingové komunikace v cestovním ruchu : studijní materiál / Alžbeta Kiráľová .  Praha :  Vysoká škola hotelová v Praze 8,  2003 .  160 s.  
    Základy marketingové komunikace v cestovním ruchu

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.