Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 4  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth h0003946 xave^"
  1. Divadlo, filharmonie a studenti [elektronický zdroj] : mladí lidé jako cílová skupina marketingu kulturních institucí / Radim Bačuvčík .  Zlín :  Verbum,  c2008 .  1 elektronický optický disk (CD-ROM)   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    kniha
  2. Marketingový výzkum [elektronický zdroj] : volitelný předmět o rozsahu 2 kredity : učební pomůcka pro magisterské navazující studium oboru Podniková ekonomika a management v distanční formě / autor textu Václav Malý .  Praha :  [Oeconomica],  2002 .  1 elektronický optický disk (CD-ROM)   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    počítačový soubor
  3. Speciální seminář Výzkum trhu [elektronický zdroj] : volitelný předmět o rozsahu 2 kredity : učební pomůcka pro magisterské navazující studium oboru Podniková ekonomika a management v distanční formě / [autoři textu] Oldřich Vávra, Vladimír Bárta, Hilda Bártová .  Praha :  [Oeconomica],  2002 .  1 elektronický optický disk (CD-ROM)   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    počítačový soubor
  4. Marketing 3 - Chování spotřebitele a výzkum trhu [elektronický zdroj] : povinný předmět o rozsahu 4 kredity : učební pomůcka pro magisterské navazující studium oboru Podniková ekonomika a management v distanční formě / autoři textu Jan Koudelka, Marcela Zamazalová .  Praha :  [Oeconomica],  2002 .  1 elektronický optický disk (CD-ROM)   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    počítačový soubor


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.