Výsledky vyhledávání
- Divadlo, filharmonie a studenti [elektronický zdroj] : mladí lidé jako cílová skupina marketingu kulturních institucí / Radim Bačuvčík . Zlín : Verbum, c2008 . 1 elektronický optický disk (CD-ROM) [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
- Marketingový výzkum [elektronický zdroj] : volitelný předmět o rozsahu 2 kredity : učební pomůcka pro magisterské navazující studium oboru Podniková ekonomika a management v distanční formě / autor textu Václav Malý . Praha : [Oeconomica], 2002 . 1 elektronický optický disk (CD-ROM) [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
- Speciální seminář Výzkum trhu [elektronický zdroj] : volitelný předmět o rozsahu 2 kredity : učební pomůcka pro magisterské navazující studium oboru Podniková ekonomika a management v distanční formě / [autoři textu] Oldřich Vávra, Vladimír Bárta, Hilda Bártová . Praha : [Oeconomica], 2002 . 1 elektronický optický disk (CD-ROM) [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
- Marketing 3 - Chování spotřebitele a výzkum trhu [elektronický zdroj] : povinný předmět o rozsahu 4 kredity : učební pomůcka pro magisterské navazující studium oboru Podniková ekonomika a management v distanční formě / autoři textu Jan Koudelka, Marcela Zamazalová . Praha : [Oeconomica], 2002 . 1 elektronický optický disk (CD-ROM) [1, z toho volných 0, prezenčně 1]