Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 17  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth h0004159 amg^"
  1. Firemní komunikace a řízení reputace / Vladimír Bystrov, Miloš Růžička .  Brno :  Masarykova univerzita,  2006  129 stran  
    Firemní komunikace a řízení reputace
  2. Marketingová komunikace v oboru služeb / Peter Stoličný .  Praha :  Vysoká škola hotelová v Praze 8,  2005 .  300 s.  
    Marketingová komunikace v oboru služeb
  3. Studijní opory III : texty pro studující v kombinované formě : bakalářský studijní program : studijní program: Mediální a komunikační studia / kolektiv autorů .  Zlín :  Univerzita Tomáše Bati,  2005 .  108 s.  
    Studijní opory III
  4. Marketingová komunikace a přímý marketing / Marie Hesková a kolektiv .  Jindřichův Hradec :  Oeconomica,  2005 .  [6], 174 s.  
    Marketingová komunikace a přímý marketing
  5. Marketingové komunikace a kultura / Dušan Pavlů a kolektiv .  Zlín :  Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací,  2005 .  156 s.  
    Marketingové komunikace a kultura
  6. Kulturní aspekty české a evropské reklamy = Cultural aspects of Czech and European advertising / Jaroslav Světlík .  Zlín :  Univerzita Tomáše Bati,  2005 .  34 s.  
    Kulturní aspekty české a evropské reklamy
  7. Studijní opory I : texty pro studující v kombinované formě : bakalářský studijní program : studijní program: Mediální a komunikační studia / kolektiv autorů .  Zlín :  Univerzita Tomáše Bati,  2005 .  191 s.  
    Studijní opory I
  8. Studijní opory II : texty pro studující v kombinované formě : bakalářský studijní program : studijní program: Mediální a komunikační studia / kolektiv autorů .  Zlín :  Univerzita Tomáše Bati,  2005 .  188 s.  
    Studijní opory II
  9. Marketingové komunikace a firemní strategie / Dušan Pavlů a kolektiv .  Zlín :  Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací,  2004 .  130 s.  
    Marketingové komunikace a firemní strategie
  10. Marketingová komunikace a případové studie / Marie Hesková a kolektiv .  Praha :  Oeconomica,  2004 .  127, 28 s.  
    Marketingová komunikace a případové studie

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.