Výsledky vyhledávání
- Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) - praktické využití / Halina Starzyczná ... [et al.] . V Karviné : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2007 . 250 s.
- Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu / Pavel Marinič . Brno : Moravské zemské muzeum, 2004 . 144 s.
- Řízení vztahů se zákazníky a kvality. Kniha 1, Jak lépe rozumět svým zákazníkům / zpracoval programový tým pro Profesionální certifikát v managementu [Charles Edwards ... et al.] . Praha : Open University, Czech Republic, 2003 . 95 s.
- Řízení vztahů se zákazníky a kvality. Kniha 2, Jak uspokojit potřeby zákazníka / zpracoval programový tým pro Profesionální certifikát v managementu [Charles Edwards ... et al.] . Praha : Open University, Czech Republic, 2003 . 93 s.
- Řízení vztahů se zákazníky a kvality. Kniha 3, Oceňujte své zákazníky / zpracoval programový tým pro Profesionální certifikát v managementu [Charles Edwards ... et al.] . Praha : Open University, Czech Republic, 2003 . 85 s.
- Dodávatelia a zákazníci podnikateľa / sprac. Oršula, Pichrt . Praha : Profjur, 1991 . 16 s.