Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 6  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth h0007472 amg^"
  1. Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) - praktické využití / Halina Starzyczná ... [et al.] .  V Karviné :  Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta,  2007 .  250 s.  
    Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) - praktické využití
  2. Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu / Pavel Marinič .  Brno :  Moravské zemské muzeum,  2004 .  144 s.  
    Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu
  3. Řízení vztahů se zákazníky a kvality. Kniha 1, Jak lépe rozumět svým zákazníkům / zpracoval programový tým pro Profesionální certifikát v managementu [Charles Edwards ... et al.] .  Praha :  Open University, Czech Republic,  2003 .  95 s.  
    Řízení vztahů se zákazníky a kvality
  4. Řízení vztahů se zákazníky a kvality. Kniha 2, Jak uspokojit potřeby zákazníka / zpracoval programový tým pro Profesionální certifikát v managementu [Charles Edwards ... et al.] .  Praha :  Open University, Czech Republic,  2003 .  93 s.  
    Řízení vztahů se zákazníky a kvality
  5. Řízení vztahů se zákazníky a kvality. Kniha 3, Oceňujte své zákazníky / zpracoval programový tým pro Profesionální certifikát v managementu [Charles Edwards ... et al.] .  Praha :  Open University, Czech Republic,  2003 .  85 s.  
    Řízení vztahů se zákazníky a kvality
  6. Dodávatelia a zákazníci podnikateľa / sprac. Oršula, Pichrt .  Praha :  Profjur,  1991 .  16 s.  
    Dodávatelia a zákazníci podnikateľa


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.