Výsledky vyhledávání
- Pozor přichází zákazník! : manuál pro správnou komunikaci prodavačů : určeno pro specializované, značkové, firemní nebo podnikové prodejny a butiky / Dušan Jílek . Praha : powerprint, 2023 81 stran [1, z toho volných 1]
- Řízení a zlepšování kvality / Pavel Blecharz . Jesenice : Ekopress, 2023 205 stran [2, z toho volných 1, prezenčně 1, Ve volném výběru 1]
- Strategie digitálního marketingu : komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing / Simon Kingsnorth ; překlad: Martin Bednarski . V Brně : Lingea, 2022 382 stran [1, z toho volných 0]
- Jak na skvělou zákaznickou péči / Mário Roženský . Staré Hradiště : SupportBox s.r.o., 2021 213 stran [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
- Marketingový plán na jednu stránku : nejrychlejší cesta k penězům / Allan Dib ; překlad Martin Šikýř . Praha : Grada, 2020 214 stran [1, z toho volných 1]
- Průvodce úspěšného obchodníka / Petr Neckař, David Kolář, David Janeček . Praha : Grada Publishing, 2019 307 stran [1, z toho volných 1]
- Akceptace technologie z pohledu marketingových nástrojů / Kateřina Matušínská, Martin Klepek, Halina Starzyczná, Michal Stoklasa, Radka Bauerová, Veronika Braciníková, Adéla Chromčáková, Radka Kubalová . [Praha] : Professional Publishing, 2019 150 stran [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
- Přestaňte prodávat a získejte klienty : devět ověřených kroků pro profesionály, kteří chtějí získat více klientů (aniž by vlastně prodávali) / Bernie De Souza ; z anglického originálu Stop selling and get clients, the 9 proven steps for professionals, who want more clients, (without even selling) ... přeložil Petr Antonín . Brno : Alman, 2017 xvi, 101 stran [1, z toho volných 1]
- Fair play : 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku 2017 . [Praha] : [KPMG Česká republika], [2017] 101 stran [1, z toho volných 1]
- Superzákazník : jednoduchá a rychlá cesta k růstu / Eddie Yoon ; překlad: Tomáš Piňos . Praha : Management Press, 2017 199 stran [1, z toho volných 1]