Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 13  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth h0007865 xodb^"
  1. Covid-19 infodemie / Václav Moravec, Ladislav Dušek a kolektiv autorů .  Praha :  Academia,  2022  437 stran   [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    Covid-19 infodemie
  2. Proměny novinářské etiky / Václav Moravec .  Praha :  Academia,  2020  467 stran   [1, z toho volných 1]
    Proměny novinářské etiky
  3. Koupení novináři : jak politici, tajné služby a finanční elita Německa usměrňují hromadné sdělovací prostředky / Udo Ulfkotte ; z anglického originálu Gekaufte Journalisten přeložil Josef Otáhal .  Praha :  Naše vojsko,  2018  363 stran   [1, z toho volných 1]
    Koupení novináři
  4. Co je bulvár, co je bulvarizace / Barbora Osvaldová, Radim Kopáč (editoři) .  Praha :  Univerzita Karlova v Praze, Nakladatelství Karolinum,  2016  142 stran   [1, z toho volných 1]
    Co je bulvár, co je bulvarizace
  5. Etika médií / Anna Remišová .  Bratislava :  Kalligram,  2010 .  310 s.   [1, z toho volných 0]
    Etika médií
  6. Soumrak fotožurnalismu? : manipulace fotografií v digitální éře / Alena Lábová, Filip Láb .  Praha :  Karolinum,  2009 .  155 s.   [1, z toho volných 1]
    Soumrak fotožurnalismu?
  7. Kdyby sólokapři měli křídla, aneb, Proč nás novináře nikdo nemá rád / Miloš Čermák ; [předmluvu napsal Cyril Höschl ; ilustroval Pavel Koutský] .  Praha :  Nakladatelství Lidové noviny,  2006 .  219 s.   [3, z toho volných 1]
    Kdyby sólokapři měli křídla, aneb, Proč nás novináře nikdo nemá rád
  8. Hovory o médiích : politika, ekonomika a média / Petr Žantovský .  Olomouc :  Votobia,  2006 .  301 s.   [1, z toho volných 1]
    Hovory o médiích
  9. Viděl jsem peklo 2 / Tvrtko Vujity ; [z maďarského originálu ... přeložili Táňa Dimitrovová] .  V Bratislavě :  NOXI,  2005 .  351 s.   [1, z toho volných 0]
    Viděl jsem peklo 2
  10. Jak myslet média : eseje, přednášky, články a rozhovory 2004-2005 / Karel Hvížďala .  Praha :  Máj : Dokořán,  2005 .  288 s.   [1, z toho volných 1]
    Jak myslet média

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.